testowe Adobe sfinalizował zakup portalu ze zdjęciami FotoliaFirma Adobe zakończyła proces zakupu będącego w prywatnych rękach serwisu Fotolia, wiodącej platformy sprzedaży treści stockowych.
Adobe ogłosiło zamiar nabycia serwisu Fotolia w grudniu 2014 roku, a przejęcie umacnia wiodącą rolę Creative Cloud jako aktywnego i pełnego życia rynku dla kreatywnych, gdzie można kupować oraz sprzedawać zasoby i usługi, jak również zaprezentować swój talent odbiorcom z całego świata. Teraz rozpoczną się prace nad integracją zasobów Fotolia z Adobe Creative Cloud. To zapewni obecnym i przyszłym członkom Creative Cloud możliwość dostępu i zakupu z bazy ponad 35 milionów zdjęć i klipów wideo, znacznie upraszczając i przyspieszając proces projektowania. Adobe planuje także kontynuować działalność serwisu Fotolia jako samodzielnej usługi, dostępnej dla każdego.
Bank zdjęć Fotolia, założony w 2004 roku, posiadający biura w Nowym Jorku, Paryżu i Berlinie, obecnie działa w 23 krajach i posiada strony internetowe w 14 językach. - Obecnie intensywnie pracujemy nad tym, aby radykalnie uprościć zakup i sprzedaż treści stockowych - powiedział David Wadhwani, senior vice president działu Digital Media w Adobe. - Fotolia pomaga Creative Cloud stać się rynkiem dla kreatywnych, gdzie można kupować i sprzedawać zasoby wysokiej jakości, wyszukiwać utalentowane osoby i promować ich pracę przed wpływową globalną społecznością - dodał Wadhwani. Adobe Creative Cloud, z ponad 3,4 mln użytkowników, jest wiodącym światowym narzędziem desktopowym, z szeregiem komplementarnych aplikacji mobilnych, treściami szkoleniowymi, zasobami twórczymi i usługami oraz dostępem do dynamicznej społeczności. Creative Cloud zmienia proces czerpania inspiracji przez kreatywnych i dostarczania ich najlepszych prac, a dzięki aktualizacjom produktów i nowym możliwościom wartość Creative Cloud cały czas rośnie. [Informacja prasowa] data dodania: 29-01-2015
godzina dodania: 10:25
odsłon: 1286 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Test Nikkora Z DX 18–140 mm f/3,5–6,3 VR 13 października 2021 roku firma Nikon zaprezentowała 7,8-krotny zoom Nikkor Z DX 18-140 mm f/3,5-6,3 VR, który - jak zapewnia producent – charakteryzuje się wysoką jakością optyczną zarówno przy krótkiej, standardowej, jak i długiej ogniskowej. W artykule staramy się odpowiedzieć na pytanie: w jakim stopniu ta opinia pokrywa się z rzeczywistością? Wygraj 2500 euro w EISA MAESTRO 2024 - konkurs „Sport i gry” tylko do 8 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2024 - "Sport i gry". Główna nagroda wynosi 1500 euro + 1000 euro w głosowaniu na Facebooku. Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2024 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Przy korzystaniu z Photoshopa zdjęcia najlepiej zapisać jako „Zapisz dla internetu” („Save for web”). Test Nikona Z f, stylizowanego na FM2 i przewyższającego wzorce - artykuł z Foto-Kuriera 12/23 20 września 2023 r. firma Nikon wprowadziła na rynek pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z f. Nowość inspirowana kultową lustrzanką Nikon FM2 łączy tradycyjny design z zaawansowaną technologią i wysoką jakością zdjęć. Model ten, z wieloma unikalnymi cechami, to sentymentalny ukłon w stronę bogatej historii firmy i dowód na to, że Nikon lubi i wciąż chce zaskakiwać fotografujących i twórców kontentu. Ale ta podrasowana i stylizowana na FM2 wersja Nikona Z 6II pod wieloma względami przewyższa ten ostatni, od którego debiutu minęły już 3 lata (17.10.2020 r.). Na przełomie października i listopada mieliśmy okazję testowania tego modelu i teraz dzielimy się z Państwem naszymi wrażeniami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |