testowe PANASONIC Lumix DMC-GF1 / informacja prasowa
ciąg dalszy...
2. Wysoka jakość obrazu w aparacie z wymiennymi obiektywami Osiągając kolejne poziomy zaawansowanej funkcjonalności i kompaktowości konstrukcji, Panasonic udoskonalał kompleksowe technologie cyfrowego przetwarzania obrazu, aby jakość zdjęć robionych za pomocą aparatów LUMIX G Micro System dorównywała tej, którą oferują lustrzanki cyfrowe, a w niektórcyh aspektach nawet ją przewyższała. 12,1-megapikselowa matryca Live MOS typu Micro 4/3 w aparacie DMC-GF1 łączy najlepsze cechy dwóch typów rozwiązań — wysoką jakość obrazu matrycy CCD oraz niski pobór mocy matrycy CMOS. Zaawansowana technologia, która umożliwia jednoczesne odczytywanie 4 kanałów danych, pozwala też aparatowi DMC-GF1 wyświetlać pełne 60 klatek na sekundę w podglądzie na żywo, jednocześnie wiernie odwzorowując obrazy wysokiej rozdzielczości z drobnymi szczegółami i bogatą gradacją (czy jest tak faktycznie pokaże dopiero test, przyp. red.)
Układ do obróbki obrazu to nowy procesor Venus Engine HD, który zapewnia niezwykle zaawansowane funkcje przetwarzania sygnałów. Ten wyrafinowany układ scalony rozdziela składowe chrominancji i luminancji oraz optymalnie redukuje szum w każdej z nich, umożliwiając robienie klarownych zdjęć nawet w trybach wysokiej czułości ISO. Venus Engine HD zapewnia niezależną kontrolę gradacji w kanałach barwnych R, G i B, więc wiernie odwzorowuje nawet delikatne niuanse koloru. Płynnie współpracując z matrycą Live MOS, Venus Engine HD rejestruje imponujące, 12-megapikselowe obrazy z wyjątkową precyzją. Sygnały zawierające dużą ilość danych obrazu są przesyłane z matrycy Live MOS do opcjonalnego wizjera Live View Finder z częstotliwością 60 klatek na sekundę, co zapewnia klarowny podgląd na żywo z dużą płynnością ruchu. Venus Engine HD obsługuje też szeroką gamę innych funkcji, w tym wyjście HDMI.
4. Nowy standard nagrywania filmów w formacie AVCHD Lite
data dodania: 02-09-2009
godzina dodania: 11:25
odsłon: 6323 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
SONY A850 – kolejna „pełna klatka” . Przed testem warto zapoznać się z najważniejszymi cechami aparatu
![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||