testowe Mini test Sony 600 mm f/4 G Master – najlżejszy obiektyw w swojej klasie
11 czerwca 2019 r. firma Sony oficjalnie zapowiedziała wprowadzenie stałoogniskowego superteleobiektywu Sony FE 600 mm f/4 G Master. Na kilka dni przed premierą mieliśmy możliwość przetestowania nowego obiektywu, a w dalszej części prezentujemy efekty naszego spotkania z tym szkłem.
![]() Sony FE 600 mm f/4 G Master w połączeniu z Sony A7 III daje radę w pogoni za piłką od polo. (zawody na jednym z londyńskich boisk) fot. K. Patrycy
![]() Tuż przed czarodziejską chwilą. David Edwards, PR Manager Sony hipnotyzuje zgromadzonych dziennikarzy na chwilę przed przedpremierową prezentacją. Sony FE 600 mm jest to najdłuższy z teleobiektywów stałoogniskowych Sony i jest on zarazem najlżejszym na świecie produktem w swojej klasie. Odznacza się dużą efektywnością systemu AF, wysoką rozdzielczością i ładnym efektem bokeh
![]() Do dyspozycji dziennikarzy oddano 14 najnowszych modeli Sony FE 600 mm f/4 GM OSS (SEL600F40GM)
![]()
Sony FE 600 mm f/4 GM OSS (SEL600F40GM) to najdłuższa ogniskowa obiektywów będących w ofercie Sony. Nowy model jest oparty na wielu najbardziej zaawansowanych technologiach optycznych i mechanicznych. Odznacza się wyjątkową jakością obrazu i nadzwyczajną szybkością oraz dokładnością ustawiania ostrości.
![]() fot. M.Zieliński
![]()
![]() Jest najlżejszym produktem w swojej klasie : waży tylko 3040 g, co w połączeniu z bardzo dobrym wyważeniem zapewnia najlepsze możliwe warunki użytkowania.
![]() Nowy obiektyw w połączeniu odpowiednio z Sony A9 (patrz wyżej) jest lżejszy od zestawów konkurencyjnych nawet o ponad 800 g, a to ważny argument przemawiający na korzyść sprzętu Sony.
![]()
Nowy Sony FE 600 mm f/4 GM OSS, tak jak i wprowadzony wcześniej model FE 400 mm f/2,8 GM OSS, przeznaczony jest głównie dla zawodowych fotoreporterów oraz fotografów sportu i dzikiej przyrody
![]()
![]() fot. K. Patrycy
![]() — Dwa nowo ogłoszone modele (gdyż razem z modelem 600 mm, zaprezentowano zoom 200-600 mm >>>) powiększają ofertę obiektywów z mocowaniem typu E do 51 produktów, w tym 33 przeznaczonych do korpusów pełnoklatkowych — powiedział Yann Salmon Legagneur, dyrektor ds. marketingu produktu w dziale Digital Imaging Sony Europe. — Dziesiąty model z naszej flagowej serii G Master wyznacza jeszcze wyższe standardy szybkości, mobilności i sterowania. Połączenie ogniskowej 600 mm z fotografowaniem z częstotliwością 20 kl./s i wyznaczaniem parametrów AF/AE 60 razy na sekundę w modelu α9 — lub bardzo wysoką rozdzielczością i szybkością działania modelu α7R III — umożliwia zawodowym fotografom wykonywanie zdjęć, których wcześniej po prostu nie można było robić.
data dodania: 11-06-2019
godzina dodania: 16:00
odsłon: 5192 powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||