Wydania FK: 169,
publikacje: 9009,
wydarzenia: 2235,
opisy i testy: 2073,
galerie zdjęć: 286819,
użytkownicy: 9684
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
Panasonic oficjalnym sprzętem Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020
Firma Panasonic Corporation, światowy partner igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich, ogłosiła dziś rozpoczęcie szczególnego projektu fotograficznego, który ma być realizowany w oparciu o system pełnoklatkowego bezlusterkowego aparatu cyfrowego serii LUMIX S przeznaczonego na Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020.
Już od ponad ćwierć wieku, poczynając od Zimowych Igrzysk Olimpijskich Calgary 1988, firma Panasonic wspiera zmagania sportowe w duchu olimpijskim jako najwyższy rangą sponsor w ramach programu TOP (The Olympic Partner).
W ramach swojego zaangażowania Panasonic wspiera szereg projektów realizowanych przez Adama Pretty’ego, światowej klasy fotografa sportowego z agencji Getty Images, który korzysta z aparatu serii LUMIX S. Pierwszy projekt zatytułowany został „Make it Luminous” (Niech się rozświetli). Pełen ruch zawodnika na torze łyżwiarskim, podczas skoku wzwyż czy na macie judo, którego nie da się precyzyjnie śledzić gołym okiem, zostaje zwizualizowany jako świetlny powidok dzięki przymocowanym do sprzętu sportowego lub ciała zawodnika elementom oświetleniowym, takim jak diody luminescencyjne. Rejestrując ślad świetlny, jaki pozostawia występ poszczególnych zawodników, aparat serii LUMIX S maluje bezprecedensowy spektakl, który w pełnej krasie będzie można oglądać podczas przyszłorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio. W 2020 roku będą realizowane kolejne projekty. Dzięki najnowocześniejszym technologiom i rozwiązaniom Panasonic będzie jak dotychczas „dzielić pasję” i emocje olimpijskie z ludźmi na całym świecie.
Zaangażowanie firmy Panasonic na rzecz Misji Olimpijskiej
Zasady firmy Panasonic, jako obywatela świata, pozostają zgodne z Misją Olimpijską. Spółka wspiera Igrzyska Olimpijskie od ponad 30 lat, a Igrzyska Paraolimpijskie od roku 2014, m.in. poprzez działalność sponsorską oraz dostarczanie tworzonych już od stu lat innowacyjnych technologii (w kategoriach „sprzęt audiowizualny”, „AGD” i „rower elektryczny”). Firma Panasonic angażuje się w budowanie lepszego świata – wizję tę dzieli z MKOl-em – poprzez globalny sponsoring igrzysk oraz charakter swojej bieżącej działalności biznesowej.
Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bocheński, Kamil Górawski, Mariusz Kulesza, Piotr Dras, Robert Sic i Sylwia Tylkowska. Autorzy zdjęć wykorzystanych w montażu, wysłali już swoje prace. Zainspiruj się nimi i w dowolnym momencie dołącz do zabawy. Do wygrania ponad 16 tys. złotych. Zgłoszenia tylko do 6 maja 2024 r.
Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2024 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród przekracza 16 tysięcy zł.
29 czerwca 2021 r. to dzień premiery obiektywu Canon RF 14-35 mm f/4L IS USM. Ten pełnoklatkowy zoom jest uzupełnieniem dwóch lekkich, kompaktowych obiektywów tej marki o świetle f/4, które łącznie umożliwiają entuzjastom i profesjonalnym fotografom korzystanie z wszechstronnego zakresu ogniskowych 14-200 mm. W marcu obiektyw trafił do naszej redakcji, dzięki czemu...
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024