testowe CES 2022: Sony zapowiada nowości, m.in. Sony Xperia PRO-I i dron Airpeak S1W środę 5 stycznia w Las Vegas rozpoczęły się targi CES 2022, będące dla firmy Sony okazją do zaprezentowania się zarówno na fizycznym stoisku, jak i online.
Sony stawia sobie za cel „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. 4 stycznia, na konferencji prasowej poprzedzającej otwarcie targów CES 2022 dla publiczności, prezes i dyrektor generalny Sony Group Corporation Kenichiro Yoshida powiedział, że „w trudnym okresie ostatnich dwóch lat potwierdziliśmy znaczenie naszego celu. Chcemy umożliwiać ludziom nawiązywanie głębszych relacji z osobami o takich samych zainteresowaniach i tworzenie silniejszych więzi w ich społecznościach”. Yoshida wspomniał o współpracy z artystami, na przykład z piosenkarką Adele nad jej nowym albumem „30”. Zaprezentował też technologie i inicjatywy wspierające twórców, jak rozwiązanie „Virtual Production”, usuwające bariery w produkcjach wideo, profesjonalny dron „Airpeak” do zastosowań twórczych i najnowszy smartfon Sony Xperia PRO-I.
Po nim głos zabrał Tom Rothman, prezes i dyrektor generalny grupy Sony Pictures Entertainment Motion Picture, który mówił o PlayStation Productions — opartej na PlayStation IP współpracy między Sony Pictures Entertainment a Sony Interactive Entertainment przy produkcji filmów i telewizorów. Znaczenie tej współpracy podkreślali Tom Holland, będący gwiazdą dokonanej przez PlayStation Productions filmowej adaptacji gry „Uncharted”, oraz Neil Druckmann, prezes studia produkcji gier Naughty Dog. Z kolei Jim Ryan, prezes i dyrektor generalny Sony Interactive Entertainment, zapowiedział nową generację systemu wirtualnej rzeczywistości „PlayStation VR2” i nowe „kontrolery PlayStation VR2 Sense”, które zapewnią niespotykane przedtem doświadczenia i intensywne przeżycia w świecie gier. Ogłosił też, że gra „Horizon Call of the Mountain”, będąca najnowszym tytułem z serii „Horizon” i wielkim światowym przebojem, zostanie wydana specjalnie na „PlayStation VR2”. Po nim ponownie zabrał głos Yoshida, który omówił w zarysie technologię śledzenia opracowaną przez Hawk-Eye Innovations — firmę wchodzącą w skład Sony Group. Mówił również o współpracy z klubem piłkarskim Manchester City Football Club nad stworzeniem nowego rodzaju społeczności kibiców w przestrzeni wirtualnej. Yoshida zakończył prezentację informacją o postępach i dalszych kierunkach w realizacji projektu VISION-S — inicjatywy mającej przyczynić się do rozwoju mobilności. Powiedział, że „Sony, jako »firma twórczej rozrywki«, ma wszelkie warunki, by stworzyć nową definicję mobilności”. Zapowiedział ponadto utworzenie przez Sony wiosną 2022 r. spółki operacyjnej „Sony Mobility Inc.”, poprzez którą firma zamierza zbadać możliwości wejścia na rynek pojazdów elektrycznych. Główne atrakcje na stoisku Sony na targach w Las Vegas:
Na stoisku firmy znajdzie się profesjonalny dron Sony „Airpeak S1”, który właśnie wszedł na rynek amerykański. Airpeak S1 to najmniejszy na świecie dron, który można wyposażyć w pełnowymiarowy aparat bezlusterkowy Alpha™*1. Samodzielnie opracowane silniki, śmigła, system sterowania, technologia czujników itp. zapewniają łatwość manewrowania, dynamikę i precyzję w locie. *1: Używanie dronów w Stanach Zjednoczonych podlega prawu i przepisom federalnym. Pewne działania mogą również podlegać przepisom stanowym i lokalnym. Podczas obsługi statku powietrznego za przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulacji i rozporządzeń odpowiada zdalny pilot/operator.
VISION-S
Prezentowany będzie prototypowy samochód (VISION-S 01), testowany obecnie na drogach publicznych, i prototypowy SUV (VISION-S 02). Szczegóły podano w informacji prasowej i na specjalnej stronie internetowej o VISION-S.
PlayStation5
data dodania: 05-01-2022
godzina dodania: 13:50
odsłon: 1435 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |