testowe Test, kieszonkowy Frontier-S DX100 - pełna wersja artykułu z FK 10/2016
ciąg dalszy...
![]()
![]()
Wydruki i ich jakość
![]()
Co ciekawe dla papierów typu Matt możemy drukować tylko w najwyższej jakości [7] . Zmniejszenie jakości wydruku zmniejsza czas wydruku. Najkrótszy czas jaki udało nam się osiągnąć dla papieru formatu 13×18 cm wynosił 22,5 s dla papierów matowych, czarno-białych Możemy drukować na czterech rodzajach podłoża: matowym (FINE ART MATT), jedwabistym (SILK), LUSTER lub błyszczącym (GLOSSY).
![]()
Pełną gamę papierów oferowanych przez Fujifilm w Polsce zawiera tabela na końcu artykułu. Do wydruków testowych wykorzystywaliśmy papiery Fujifilm: Glossy, Silk i Fine Art Matt. Po zastosowaniu profili kolorystycznych dedykowanych dla papierów Fujifilm, które otrzymujemy wraz z drukarką jakość wydruków jest naprawdę na najwyższym poziomie zarówno w kolorze, jak i w czerni i bieli bez względu na to, który z trzech rodzajów podłoża wybierzemy.
Papiery błyszczące (z prawej) dają lepsze odwzorowanie kolorystyczne barw. Są one „czystsze”, a obraz ma większy kontrast, co nie oznacza, że papiery matowe (z lewej) są złe, a wręcz przeciwnie, są one idealne do innego rodzaju zdjęć.
Oczywiście wydruki na papierze błyszczącym mają większe wysycenie kolorystyczne i nieco większy kontrast. W zestawieniu z wydrukami matowymi wydaje się, że te ostatnie są nieco bardziej pastelowe, ale lubiącym pastelowe odcienie ta plastyka obrazu będzie się bardzo podobała.
![]() Driver drukarki umożliwia dodawanie różnych obramowań i ozdób, a także nazw plików na wydruk.
![]()
data dodania: 26-11-2018
godzina dodania: 11:00
odsłon: 34252
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych, w e-kiosku od 12 listopada. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć :). A w środku... ![]() Nikon Zf w srebrnej wersji 4 września 2025 r. Nikon wprowadził na rynek nową srebrną wersję pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego Zf. To bezlusterkowiec, który łączy w sobie klasyczny design inspirowany kultowym aparatem analogowym Nikon FM2 z doskonałą wydajnością aparatu pełnoklatkowego. Od momentu premiery czarnego Zf (20 września 2023 r.) model ten cieszy się ogromną popularnością dostał nagrodę EISA sezonu 2024-2025), a firma Nikon... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||