testowe TEST Epson SC-F2100, czyli zdjęcia na koszulkach - test z Foto-Kuriera 1-2/2020
ciąg dalszy...
Technologie i jakość druku
![]()
Użytkownik może korzystać z trzech konfiguracji tuszy i trzech trybów drukowania: Tryb białego atramentu (CMYK+W), tryb kolorowego (CMYK) gdy nie ma potrzeby drukowania bielą w danym momencie to wyjmujemy kasety z białym i w to miejsce wstawiamy kasety z płynem konserwującym (CL) [A] co sprawia, że nie zasychają kanały doprowadzające biały atrament do głowicy atramentu lub tryb podwójnych kolorów. Ten ostatni wykorzystamy gdy zależy nam na dużej szybkości wydruku, a nie musimy korzystać z białego atramentu. W tym trybie stosujemy kolory tuszy zgodne z drugim rzędem opisów tuszy [10] [11]. Rozdzielenie na druk 2 × CMYK jest wykonywane sustemowo wewnątrz drukarki.
![]()
![]()
Epson Sure Color SC-F2100 umożliwia nadrukowanie:
![]()
Dzień pracy urządzenia rozpoczynamy od wyjęcia dwóch kartridży białych i wstrząśnięcia ich. Po ich załadunku następuje uruchomienie procesu cyrkulacji atramentu białego, co ma na celu zminimalizowanie problemów z podawaniem atramentu białego w drukarce. Drukarka jest już gotowa do wydruku.
![]() Nowością w ofercie API.PL prezentowaną na targach był Transmatic PR-60. Jest to urządzenie do automatycznego nanoszenia płynnego podkładu (pretreatmentu) na tekstylia drukowane w technologii DTG.
data dodania: 05-03-2020
godzina dodania: 09:00
odsłon: 9068
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||