testowe TEST Fujifilm FinePix HS30EXR: Nieprawdopodobny zasięg zoomu
ciąg dalszy...
![]() Balans bieli - Fujifilm HS30EXR
Odwzorowanie barwne
Ustawienie balansu bieli sprawuje się dość „przyzwoicie”, w szczególności przy zastosowaniu oświetlenia zewnętrznymi lampami błyskowymi. Podczas wykonywania zdjęć przy świetle żarowym warto zastosować dedykowane ustawienia dla tego rodzaju oświetlenia. W takich sytuacjach sprawdza się ono znakomicie. HS30EXR za odwzorowanie barwne otrzymuje 5 punktów.
![]()
Dynamika Dynamikę sprawdziliśmy przy oświetleniu żarowym, przy ustawieniach standardowych oraz zwiększając ją do 400%. Ustawienie to wymusza jednak zmianę wartości ISO na nie mniejszą niż ISO 400. Dynamika przetwornika ma dość przyzwoity charakter i zakres. Po jej zwiększeniu następuje jeszcze lepsza rejestracja szczegółów w światłach, a zakres dynamiki zwiększa się o ok. 1 EV. W tej kategorii HS30EXR otrzymuje 5,25 punktu.
![]() Dzięki częstotliwości 8 kl./s nie umknie nam żadna chwila.
Możliwości fotograficzne
Z matrycą aparatu współpracuje dwurdzeniowy procesor EXR. Jego konstrukcja zapewnia wydajne i szybkie przetwarzanie danych, nawet przy filmowaniu Full HD oraz podczas wykonywania zdjęć seryjnych.
![]() Aparat ma odchylany ekran LCD.
data dodania: 17-01-2013
godzina dodania: 13:45
odsłon: 81316
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco W dalszej części zamieszczam komentarz, który dostałem od jednego z użytkowników naszego serwisu. Ponieważ nie do końca mogę się do niego ustosunkować, toteż umieszczam go jako uzupełnienie powyższego testu. "..Canon wszystkich przegonił z zoomem 24-1200 / 50x. Fotografowanie aparatem Fujifilm HS30EXR w trakcie filmowania to nieporozumienie. W trakcie filmowania z zoomem ostrość/autofocus szaleje bardziej niż niejeden wariat w psychiatryku. Fujifilm S6500fd podczas filmowania zachowywał się dobrze...". Będę wdzięczny za ustosunkowanie się do tej opinii.
Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych, w e-kiosku od 12 listopada. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć :). A w środku... ![]() Nikon Zf w srebrnej wersji 4 września 2025 r. Nikon wprowadził na rynek nową srebrną wersję pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego Zf. To bezlusterkowiec, który łączy w sobie klasyczny design inspirowany kultowym aparatem analogowym Nikon FM2 z doskonałą wydajnością aparatu pełnoklatkowego. Od momentu premiery czarnego Zf (20 września 2023 r.) model ten cieszy się ogromną popularnością dostał nagrodę EISA sezonu 2024-2025), a firma Nikon... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||