testowe Fotoksiążka CEWE COLOR luksus niedoceniony / TEST / Pełna wersja artykułu opublikowanego w Foto-Kurierze nr 5/2009ciąg dalszy...
Po co nam fotoksiążka? Dyski naszych domowych komputerów i zalegające półki płyty CD i DVD zawierają coraz większą masę naszych zdjęć. Nie mamy czasu ich porządkować i przeglądać. Wykonane zdjęcie najczęściej żyje krótką chwilę – do czasu obejrzenia go na ekranie LCD aparatu, ewentualnie do momentu przesłania go do naszych znajomych mailem. Czy tak ma być do końca świata i o jeden dzień dłużej? Naszym zdaniem, zdecydowanie nie. Fotoksiążka jest dobrym sposobem na uporządkowanie naszych wspomnień. Przy jej produkcji jeszcze raz przenosimy się do tamtych wspaniałych chwil, które towarzyszyły nam podczas wykonywania zdjęć. Książka zamyka nasze emocje w jedną całość.
Całość, którą można postawić bez wstydu na półce, w salonie, i która nadaje się na idealny prezent dla naszych najbliższych. Całość, którą możemy przekazać naszym dzieciom, gdy dorosną, mówiąc im: zobacz jaka lub jakim byłeś kiedyś słodkim bobasem. Dla stworzenia takiej całości warto poświęcić odrobinę czasu na zabawę w produkcję fotoksiążki. Nie jest to trudne, a końcowa cena produktu jest naszym zdaniem do przyjęcia. Ktoś zapyta jeszcze, czy ta forma przechowywania zdjęć jest trwała. Nasza odpowiedź jest prosta: jest trwalsza od informacji przechowywanej na dyskach i płytach wszelkiej maści. Nikt jej nie usunie poprzez naciśnięcie jednego guzika, a stosowanie przy druku zdjeć polimerowych atramentów gwarantuje, że zdjęcia zamknięte w fotoksiążce przeżyją tyle samo lat, co te wykonywane na papierze fotograficznym. To przynajmniej zapewnia firma HP, będąca producentem urządzenia HP Indigo 350, na którym wszystkie fotoksiążki w Cewe są wykonywane. Ocena końcowa
Podsumowanie
Największą zaletą fotoksiążki CEWE jest wysoka jakość jej wydruku, połączona z elegancką i solidnie wykonaną oprawą. Kolejny plus to intuicyjne i wyposażone w wiele funkcji edycyjnych oprogramowanie. Na szczególną uwagę zasługuje również bardzo prosty i skuteczny system składania zamówień.
Krzysztof Patrycy
data dodania: 27-11-2009
godzina dodania: 16:39
odsłon: 51113
powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
Test Samsunga ViewFinity S8 - 32" dla kreatywnych i wymagających, w dobrej cenie - test z Foto-Kuriera 4/23
Test drukarki Canon SELPHY CP1500 - do szybkich wydruków fotograficznych, artykuł z Foto-Kuriera 1-2/23
Street, portret, reportaż i dzikie zwierzęta, uniwersalny Nikkor Z 24–70 mm f/4 S, test z Foto-Kuriera 5/21
Tamron 11–20 mm f/2,8 Di III-A RXD,105 stopni w jasnym obiektywie do Sony, test z Foto-Kuriera 6-7/21
Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |