testowe
Sony A7 III - test z Foto-Kuriera 5/18 - artykuł na weekend
O ile na Sony A7 II musieliśmy czekać jedynie 14 miesięcy od premiery Sony A7, to na Sony A7 III czekaliśmy ponad 38 miesięcy (10 grudnia 2014 – 27 lutego 2018) od premiery A7 II. Testując nowy model, tam gdzie było to możliwe, odnosimy się do Sony A7 II, który nadal pozostaje w portfolio firmy.
Sony A7 III + FE 12-24 mm f/4 G. Par. eksp.: 1/50 s; ISO 800; f/6,3; f=12 mm; fot. K. Patrycy
Od zewnątrz, ergonomia i estetyka
Funkcja „Moje menu” umożliwia stworzenie własnego menu zawierającego do 30 wybranych elementów, które w razie potrzeby będzie można błyskawicznie wybrać. Aby ułatwić sobie wyświetlanie i sprawdzanie materiału zdjęciowego, użytkownik może w prosty sposób oznaczać zdjęcia żądaną liczbą gwiazdek oraz definiować pierwsze trzy znaki nazwy pliku.
A7II
A7III
Góra i przód korpusu oraz jego wewnętrzny szkielet są wykonane z lekkiego, ale trwałego i wytrzymałego stopu magnezu [5], a solidne, wykonane ze stopu metalu gniazdo mocowania obiektywu przystosowane jest do używania dużych teleobiektywów czy też ciężkich obiektywów przeznaczonych do rejestracji obrazu filmowego. Wzmocniono je w tym celu dodatkowym śrubami.
Najważniejsze przyciski i pokrętła są zaopatrzone w uszczelnienia [6]. To samo dotyczy złącz i podwójnego gniazda kart pamięci które mają osłony zapobiegające przedostawaniu się do wewnątrz pyłu i wilgoci.
data dodania: 10-08-2018
godzina dodania: 13:40
odsłon: 12080
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco Zainspirowani uwagą Pana Leszka podmieniliśmy infografikę. Dziękujemy za czujność, pozdrawiamy
Redakcja
Po części słuszna uwaga, ale tutaj chodzi o pokazanie zasady działania systemu stabilizacji osiowej i na modelu A6XXX było to dość przejrzyście pokazane. Dziękujemy za uwagę i jeśli znajdziemy równie dobrą infografikę z Sony A7 III to podmienimy :) Życzymy udanych zdjęć ze stabilizacją lub bez niej.
Artykuł dotyczy Sony A7.III , natomiast obrazek ilustrujących działanie stabilizacji matrycy pokazuje Sony 6500. A co tam, pewnie nikt się nie zorientuje.
Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Canon EOS R6 Mark III w porównywarce Zaprezentowany 6 listopada 2025 r. Canon EOS R6 Mark III jest w naszej porównywarce. Zobacz jego dane techniczne. ![]() Viltrox AF 35 mm f/1,2 LAB FE 16 kwietnia 2025 r. zadebiutował pełnoklatkowy obiektyw Viltrox AF 35 mm f/1,2 LAB FE z mocowaniem Sony E. Duża jasność f/1,2 umożliwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych i ułatwia uzyskanie pięknego efektu bokeh i doskonałej separacji obiektu od tła. ![]() Test Canona RF 85 mm f/1,4L VCM - portretowo, jasno i poręcznie 9 września 2025 r. firma Canon ogłosiła premierę profesjonalnego obiektywu portretowego Canon RF 85 mm f/1,4L VCM, który poszerza linię hybrydowych stałoogniskowych obiektywów RF, zwiększając tym samym zakres zastosowań obiektywów systemowych marki Canon w kreatywnej fotografii i filmowaniu. Ta bardzo udana konstrukcja okazała się warta przetestowania. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||