testowe TEST Canon EOS 6D Mark II, czyli budżetowa „pełna klatka” nie tylko dla podróżujących - test z FK 4/18
ciąg dalszy...
Canon EOS 6D
![]()
Canon EOS 6D II
![]()
Wreszcie zastosowano umieszczony na przegubie ekran LCD, którego wielkość i rozdzielczość są takie same jak w 6D, ale jest to już ekran dotykowy [5], co docenią nie tylko wszyscy miłośnicy smartfonów. Ekran dotykowy w wielu przypadkach przyspieszy i ułatwi komunikację z aparatem, czyli uprości jego obsługę pod względem i ergonomii i intuicyjności. W aparacie zmieniono też dźwignię blokowania [6] oraz zmniejszono średnicę koła wyboru funkcji [7]. Pod względem materiałów wykończeniowych oba modele są wykonane na zbliżonym, bardzo dobrym poziomie jakościowym. Ergonomię wykonania oceniamy w Canonie EOS 6D Mark II na 6 punktów, a estetykę na 5,5.
![]()
![]() Fotojachting 2017. Port w Paros i suszenie sieci w promieniach zachodzącego słońca. Duża matryca umożliwiła uzyskanie stopniowo rozmytego tła fotografowanej sceny. Canon EOS 6D Mark II + EF 16-35 mm f/2,8L III USM; par. eksp.: 1/100 s; ISO 100; f/5; f=16 mm; fot K. Patrycy
![]()
![]()
![]()
![]() fot K. Patrycy
Kolejna, bardzo istotna zmiana w Canonie EOS 6D Mark II dotyczy systemu AF. Większa precyzja śledzenia obiektu w kadrze to efekt zastosowania 45-punktowego systemu AF ze wszystkimi punktami krzyżowymi [8] (w 6D tylko punkt centralny był krzyżowy [9]), który przy wsparciu wspomnianego wcześniej procesora DIGIC 7 umożliwia uzyskanie odpowiednio krótkiego czasu reakcji.
![]() fot K. Patrycy
data dodania: 15-03-2021
godzina dodania: 14:44
odsłon: 24074
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych i on-line - przed zakupem zajrzyj do e-kiosku Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych oraz w e-kiosku. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć. A w środku znalazły się testy i opisy najnowszych obiektywów i aparatów oraz inspirujące zdjęcia, a także... ![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE, portretowy teleobiektyw stałoogniskowy, który równoważy wyrazistą jakość obrazu z imponującą poręcznością. Zapoznaj się z informacją prasową i zobacz dane techniczne obiektywu. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||