Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Wydanie archiwalne: Foto-Kurier 11/2009

ok�adka czasopisma Foto Kurier
Spis treści 11/2009
OD REDAKCJI
str. 0
Nikon D3s
str. 10
Olympus E-P2
str. 10
BenQ LCD TV
str. 18
Sanyo PLC-XU106
str. 19
CIEKAWE MIEJSCA ŚWIATA
str. 20
Kirgistan
str. 20
TEST PORÓWNAWCZY
str. 28
Sony a230 vs Nikon D3000
str. 28
Nikon D3000 i Sony a230 to „najniższa półka” lustrzanek obu producen­tów, czyli niedrogie aparaty przeznaczone dla fotoamatorów, którzy najczęściej dopiero...

wi�cej
WYWIAD MIESIĄCA
str. 38
Paweł Żak i jego fotografia inscenizowana
str. 38
Dziś Foto-Kurier rozmawia z Pawłem Żakiem, fotografującym nie to, co istnieje, lecz to, co powołał do istnienia.

wi�cej
PIERWSZY OPIS
str. 41
Canon PowerShot G11
str. 41
G11 to kolejny model z flagowej serii zaawansowanych kompaktów Canona. Rok po premierze modelu G10 do sprzedaży trafił jego następca, wyposażony w mniejszą tym razem...

wi�cej
TEST
str. 44
Sony a850
str. 44
Kiedy we wrześniu tego roku, w rok po premierze á900, Sony zapowiedziało nową lustrzankę pełnoklatkową á850, każdy z nas spodziewał się czegoś innego. Jedno było pewne: będzie...

wi�cej
TEST
str. 52
Zuiko Digital 8 mm f/3,5 „Fisheye”
str. 52
„Rybie oko” Olympusa to zaawansowany obiektyw do zadań specjalnych. Ekstremalne przerysowania to często pożądany efekt w fotografii reklamowej, krajobrazowej,...

wi�cej
Fotograficzne ABC cz. XVI Kompozycja cz. III „Czysty plan”
str. 56
Często nie zwracamy uwagi na to, co dzieje się wokół głównego motywu na naszym zdjęciu, a to duży błąd, na który ambitny fotoamator nie może sobie pozwolić....

wi�cej
PIERWSZY OPIS
str. 61
Samsung WB5000 Zaawansowany kompakt z imponującym zoomem
str. 61
Zaprezentowany pod koniec września Samsung WB5000 to wszechstronny kompaktowy superzoom, wyposażony w szeroki zakres ogniskowych, ­format RAW, tryby typowe dla lustrzanek oraz...

wi�cej
Konkurs „Nad Wisłą”
str. 64
Do rywalizacji zgłoszono aż 418 prac. 15 października 2009 r. z Waszych głosów zostało wyłonionych 50 finałowych fotografii. Jury konkursowe, w którego skład weszli...

wi�cej
Funkcje indywidualne lustrzanek cz. VI Programowanie…
str. 66
Niemal każda lustrzanka przeznaczona dla fotografów zaawansowanych i profesjonalnych ma możliwość zapamiętania i szybkiego „przywołania” jej wcześniej dobranych...

wi�cej
WARSZTATY PHOTOSHOPA
str. 70
Photoshop Elements 8
str. 70
Firma Adobe wprowadza na rynek nowa wersję programu Photoshop Elements – 8. Zgodnie z zapowiedzią z zeszłego numeru, w tym artykule przyjrzymy się...

wi�cej
RYNEK
str. 76
GRA O ZMIERZCHU - FINAŁ
str. 76
W lipcu ogłosiliśmy 2-etapowy konkurs fotograficzny, którego sponsorem były firmy Sony Poland i Sony Europe. Wyniki I etapu, pt. „Miasto nocą”, podaliśmy...

wi�cej
„Metody perswazji w rozmowach z klientem” cz. I
str. 79
Decyzje klientów w pewnym stopniu są samodzielne oraz racjonalne, natomiast w dużej części są podejmowane pod wpływem różnych bodźców. Wśród dużej ich grupy wyróżnia się także...

wi�cej
FOTO-WIDEO Market
str. 80
Kupony
str. 83
GALERIA MŁODYCH
str. 96
Rafał Karalus
str. 96
Fotografia jest jego największą pasją i odskocznią od codziennych obowiązków. Fotograf – samouk, jako temat swoich prac najchętniej wybiera przyrodę, która jest dla niego...

wi�cej
RECENZJE
str. 98
Totalitaryzm po raz drugi
str. 98
Oblicza totalitaryzmu. Dom Spotkań z Historią,Warszawa. 2.09.2009 – 17.01.2010 r.

wi�cej
Wyprawa do Wietnamu
str. 98
Wietnam lat 50. w fotografii Andrzeja Zawady. Fotoplastikon Warszawa, Al. Jerozolimskie 51 (oficyna). 22 października–25 listopada 2009 r.

wi�cej
Galapagos
str. 98
„Niezwykłe Galapagos”. Wystawa fotograficzna. Warszawa, ogrodzenie Instytutu Geologicznego od ul. Rakowieckiej. Listopad (grudzień – Plac Bankowy).

wi�cej
Mazowsze
str. 99
Witold Sieciński „Mazowiecka kraina Józefa Chełmońskiego”. Galeria ZG PTTK, Warszawa, ul. Senatorska 11. 4 listopada – 15 grudnia 2009 r.

wi�cej
Sztuka po wyzwoleniu
str. 99
Schizma. Sztuka polska lat 90. Centrum Sztuki Współczesnej, Warszawa. Wystawa czynna 9.10 – 15.11.2009 r.

wi�cej
Pomylenie z poplątaniem
str. 99
Nicolas Grospierre Kunstkamera. Wydawca Nicolas Grospierre, Warszawa 2009, przy wsparciu finansowym Narodowego Centrum Kultury

wi�cej
Konkurs Miesiąca „Kula”
str. 100
Kryształowa, ziemska lub do kręgli, kula u nogi czy kula jako atrybut sportowca. Wreszcie „kula” jako jeden z najczęściej spotykanych elementów naturalnego...

wi�cej
Serwisy, spis reklam
str. 108





„Metody perswazji w rozmowach z klientem” cz. I

„Metody perswazji w rozmowach z klientem” cz. I


Decyzje klientów w pewnym stopniu są samodzielne oraz racjonalne, natomiast w dużej części są podejmowane pod wpływem różnych bodźców. Wśród dużej ich grupy wyróżnia się także techniki wywierania wpływu, nazywane inaczej metodami perswazji.

 

W powszechnym użyciu pojawiają się terminy manipulacja oraz socjotechnika. Dotyczą one z reguły tej samej grupy narzędzi, natomiast różnią się celami, do których są używane. Przyjmujemy tutaj, że perswazja oraz wywieranie wpływu oznaczają działania w interesie klienta. Właściciel laboratorium jest przekonany, że dla zaspokojenia potrzeb klienta lepszy jest aparat za 650 zł niż za 340 zł. Może wówczas użyć metod perswazji, aby go przekonać do lepszego dla niego zakupu. Jeśli natomiast ktoś manipuluje klientem, aby kupił sprzęt, który nie jest dla niego odpowiedni, i czyni to po to, aby otrzymać wyższą marżę dla siebie, to nie ma to nic wspólnego z partnerstwem i rzetelnością kupiecką. Podobnie jest z nożem, który można wykorzystać do przekrojenia chleba albo szantażowania drugiej osoby. Narzędzia są obojętne etycznie. Natomiast ich użycie wiąże się z przestrzeganiem bądź łamaniem zasad moralnych.

 

więcej Foto-Kurier 11/2009 str. 79

Dostępność: nakład wyczerpany
powrót na stronę główną »

Zobacz także:

fotografia
Lexar SSD SL500 - nowe dyski zewnętrzne dla mobilnych - cena i dostępność
fotografia
Zdjęcie nie jest warte życia - Piotr Biegaj - historia, którą warto przeczytać do końca


powrót na stronę główną »

Zobacz także:



grafika grafika
 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2024. (0.096) / 0.080

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |