Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Wydanie archiwalne: Foto-Kurier 3/2010

ok�adka czasopisma Foto Kurier
Spis treści 3/2010
OD REDAKCJI
str. 0
CO W TRAWIE PSTRYKA
str. 8
Samsung EX1
str. 8
Canon IXUS 210
str. 10
Noritsu D1005
str. 10
Tenba Messenger
str. 10
AgfaPhoto AS1110
str. 12
Ricoh CX3
str. 14
Aperture 3
str. 14
Canubo
str. 14
OrbitVu
str. 14
Legria HF R18
str. 16
Kamera z Wi-Fi
str. 17
Dakar od fotograficznej kuchni
str. 18
Organizowany od ponad 30 lat rajd Dakar to bodaj najbardziej romantyczna impreza sportowa, w której uczestniczą tysiące osób: kierowcy, mechanicy, organizatorzy,...

wi�cej
PIERWSZY OPIS
str. 29
Canon EOS-1DMark IV
str. 29
Ponad dwa lata Canon kazał czekać zawodowym użytkownikom tego systemu na nowy profesjonalny korpus z rodziny 1D. Następcę modelu 1D Mark III wyposażono w przetwornik...

wi�cej
WORLD PRESS PHOTO 2010
str. 34
Tegorocznej edycji tego prestiżowego konkursu fotografii prasowej, podobnie jak w roku ubiegłym, towarzyszyło bardzo wiele emocji. Opinie o wyborze dokonanym przez...

wi�cej
TEST
str. 40
Ai Noct Nikkor 58 mm f/1,2 - legenda i rzeczywistość
str. 40
W 1977 roku wraz z lustrzanką Nikon Photomic A na rynku pojawił się niezwykły obiektyw, Noct Nikkor 58 mm f/1,2 w wersji Ai. Nazwa pochodziła od słowa...

wi�cej
PIERWSZY OPIS
str. 47
SP-800 UZ - kolejny rekord Olympusa
str. 47
I jak co roku, pada kolejny rekord krotności zakresu ogniskowych zastosowanych w aparacie serii Ultra Zoom Olympusa. Tym razem do rąk pasjonatów fotografii trafia aparat...

wi�cej
Fotografowanie dzikiej przyrody - Sposób na  „zimowe safari”
str. 50
Jak radzić sobie w trudnych, zimowych warunkach; co zrobić, by dyktować w lesie warunki; a także, ile rzeba zainwestować w prawdziwe foto-łowy – podpowiada...

wi�cej
PIERWSZY OPIS
str. 53
Nikon z 26-krotnym zoomem
str. 53
Tak jak pisaliśmy w poprzednim wydaniu Foto-Kuriera, 3 lutego Nikon zapowiedział wprowadzenie na rynek kilku nowych kompaktów. Najbardziej zaawansowanym z nich jest Nikon...

wi�cej
TEST
str. 56
Tablet też dla fotografa
str. 56
Przeciętny użytkownik komputera (w tym także większość fotoamatorów, a nawet wielu profesjonalistów) posługuje się niemal wyłącznie klawiaturą i myszką. Innych urządzeń...

wi�cej
TEST
str. 64
Muszkieterowie bez lustra
str. 64
Coraz większa popularność małych aparatów z wymienną optyką (ale nie lustrzanek) zaowocowała wkroczeniem nowych producentów do tego segmentu aparatów fotograficznych....

wi�cej
FOTOGRAFICZNE ABC cz . XX
str. 70
Wszystko o autofocusie cz. 1 – Metody pomiaru
str. 70
Poprawne ustawienie ostrości, to jeden z podstawowych warunków wykonania udanego zdjęcia. Zarówno aparaty kompaktowe, jak i cyfrowe lustrzanki „oferują”...

wi�cej
Jak filmować lustrzanką?
str. 74
Choć technologia wideo jest coraz częściej stosowana w cyfrowych lustrzankach i aparatach kompaktowych, to wielu entuzjastów fotografii nadal gubi się w gąszczu formatów plików...

wi�cej
WARSZTATY PHOTOSHOPA
str. 78
Aberracja chromatyczna
str. 78
Aberracja chromatyczna (zwana też aberracją barwną, pokazana na zrzucie strzałkami) to zmora obiektywów. Często przy fotografowaniu, w szczególności jasnymi...

wi�cej
PIERWSZY OPIS
str. 81
Nowe kamery Panasonic Full HD
str. 81
Rejestracja w pełnej rozdzielczości Full HD przy 50kl./s, wysoka jakość nagrań w słabych warunkach oświetleniowych oraz szerokokątny obiektyw LEICA DICOMAR to atuty nowej serii...

wi�cej
RYNEK
str. 84
20 lat Photoshopa
str. 84
19 lutego 1990 roku miała miejsce premiera pierwszej wersji programu Photoshop, który w ciągu ostatnich 20 lat zrewolucjonizował fotografię i grafikę cyfrową. W tym czasie...

wi�cej
Promocja bezpośrednia
str. 86
Klienci indywidualni oraz odbiorcy instytucjonalni na rynku usług fotograficznych charakteryzują się indywidualnymi cechami i cenią sobie dostosowanie komunikatów...

wi�cej
KUPONY
str. 91
GALERIA MŁODYCH
str. 104
Tomasz Rogalewski
str. 104
Poprzez fotografię chce pokazać innym własne spojrzenie na świat. Lubi fotografować przedmioty codziennego użytku, nadając oczywistym formom zupełnie nowe znaczenia. W tym...

wi�cej
RECENZJE
str. 106
Hades?
str. 106
Tomasz Tomaszewski „Hades?” – fotografie z marca–sierpnia 2009. Opis zdjęć Dariusz Kortko. Górnośląskie Centrum Kultury w Katowicach, Plac...

wi�cej
Opowieści Aborygenów
str. 106
28 bajek aborygeńskich ze zdjęciami dzieci z Krainy Snów. Wyd. Green Gallery, Warszawa 2009. Stron 14.

wi�cej
Ciało – świątynia duszy
str. 106
Jolanta Rycerska – „Poetyka trwania”. Dolnośląskie Centrum Fotografii „Domek Romański”. Galeria Ośrodka Kultury i Sztuki we Wrocławiu,...

wi�cej
Warszawscy Niemcy
str. 107
Polacy z wyboru. Rodziny pochodzenia niemieckiego w Warszawie w XIX i XX wieku. Dom Spotkań z Historią, Warszawa. Wystawa czynna 26.01 – 28.03.2010 r.

wi�cej
Krajobraz nade wszystko
str. 107
Paweł Pierściński – Pola Pejzażu. Wspomnienia. Wyd. Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Kielcach, Kielce 2009, stron 257

wi�cej
Afganistan na Brackiej
str. 107
„Afgańska ruletka”, wystawa fotografii Jakuba Czermińskiego i Andrzeja Machery. Foto-Galeria Caffe Studio 18, ul. Bracka 18, Warszawa. Wystawa czynna...

wi�cej
KONKURS MIESIĄCA
str. 108
Liczy się pomysł
str. 108
Temat w zasadzie mówi wszystko o idei tej edycji Konkursu Miesiąca. Jak łatwo się domyślić, chcieliśmy rozbudzić Waszą wyobraźnię, zachęcić do kreatywnej...

wi�cej
Serwisy - Spis reklam
str. 116



Promocja bezpośrednia

Promocja bezpośrednia


Klienci indywidualni oraz odbiorcy instytucjonalni na rynku usług fotograficznych charakteryzują się indywidualnymi cechami i cenią sobie dostosowanie komunikatów do ich oczekiwań. Można to osiągnąć za pomocą instrumentów promocji bezpośredniej, które docierają do pojedynczego klienta.

 

Mając wysokie budżety można usługi fotograficzne reklamować w telewizji, bowiem niemal każda osoba jest z tymi usługami związana. Inaczej jest w przypadku laboratorium, które powinno się starać dotrzeć do klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw z informacją o swoich produktach i usługach. Promocja bezpośrednia ma duże znaczenie, kiedy odbiorców jest mniej, dobrze znane są ich potrzeby oraz kiedy cenią sobie indywidualny kontakt. Można w tym celu skorzystać z reguły Pareto, czyli wydzielić grupę 20% klientów, którzy dostarczają 80% obrotów dla laboratorium. To dla tego segmentu właściciel zakładu może przygotować wyszukane narzędzia – np. programy do indywidualnej obróbki zdjęć w domu, doradztwo, informacje o profesjonalnym sprzęcie, konkursach itp. Aby skutecznie korzystać z instrumentów promocji bezpośredniej, trzeba mieć bazę danych klientów. Właściciele zakładów fotograficznych pewnie zauważają, że wielu dostawców przychodzi do laboratorium, aby bezpośrednio przekazywać informacje o swojej ofercie.

 

więcej Foto-Kurier 3/2010 str. 86

Dostępność: nakład wyczerpany
powrót na stronę główną »

Zobacz także:

fotografia
Lexar SSD SL500 - nowe dyski zewnętrzne dla mobilnych - cena i dostępność
fotografia
Zdjęcie nie jest warte życia - Piotr Biegaj - historia, którą warto przeczytać do końca


powrót na stronę główną »

Zobacz także:



grafika grafika
 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2024. (0.087) / 0.078

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |