testowe Canon EOS R6 Mark II Już bezlusterkowiec czy jeszcze lustro, o to jest pytanie
ciąg dalszy...
![]()
Dynamika
![]() Podejrzyj powyższy plik w większej rozdzielczości >>>
Szumy
![]() Dla fotografujących, którym zależy na dokładnym odwzorowaniu szczegółów polecamy wartości ekwiwalentów czułości do ISO 3200. Powyżej tej wartości następuje stopniowa degradacja szczegółów choć trzeba przyznać, że jest ona powolna. Dla niektórych sytuacji zdjęciowych może być akceptowalne nawet ISO 12800.
Za szumy przyznajemy 5,7 punktu. Za odwzorowanie barwne przyznajemy 5,5 punktu.
![]()
Możliwości edycyjne
![]()
W R6 mark II pojawiły się tzw. filtry, które tak jak w modelach konkurencyjnych np. Nikona umożliwiają kreowane obrazów już po ich zarejestrowaniu z poziomu aparatu. Filtrów jest 7: Ziarnisty czarno-biały, Miękka ostrość, Efekt rybiego oka (2), Efekt pogrubienia statystycznego, Efekt akwareli, Efekt aparatu zabawki i Efekt miniatury. Dzięki technologii Dual Pixel RAW w Canonie EOS R6 M II możliwa jest korekta ostrości i kontrastu w tle oraz zmiana parametrów oświetlenia (np. portretów) nawet po wykonaniu zdjęcia – co dodatkowo zwiększa możliwości twórcze, o ile wcześniej zdjęcia zostaną zarejestrowane w tym trybie. Można też przekonwertować plik HEIF na JPEG, a także zmienić rozmiar zdjęcia oraz wykadrować je i wybrać opcje kolekcjonowania zdjęć do fotoksiążki. Canon EOS R6 Mark II za możliwości edycyjne otrzymuje 5,8 punktu.
Wizjer R6 M II ma nieco mniejszą rozdzielczość niż zamontowany w Canonie EOS R5 (5,76 mln) i dlatego za wizjer elektroniczny przyznajemy Canonowi R6 Mark II 5,65 punktu.
![]()
Odchylany ekran umożliwia fotografowanie z nietypowej perspektywy
Za ekran przyznajemy 5,5 punktu.
data dodania: 22-06-2023
godzina dodania: 10:01
odsłon: 15617
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Wydanie specjalne Foto-Kuriera 2/25 Aparaty - dostępne on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie. ![]() Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych i on-line Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka. ![]() PARIS PHOTO 2025 - światowe święto fotografii Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
|||||||||