Wydania FK: 184,
publikacje: 9686,
wydarzenia: 2237,
opisy i testy: 2192,
galerie zdjęć: 317674,
użytkownicy: 10129
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
TEST: 300-calowy Epson EB-U04 za rozsądne pieniądze - pełny test z Foto-Kuriera 6/2016
ciąg dalszy...
Podsumowanie
Testowany Epson EB-U04, umożliwia obserwację obrazu w jakości Full HD w domu i w biurze dzięki wielu prostym w obsłudze funkcjom, stylowemu wyglądowi i możliwości łatwego przenoszenia. Doskonale nadaje się do najróżniejszych zastosowań. Jego cena rynkowa jest dość rozsądna i wynosi ok. 2850 zł. Jest zdecydowanie niższa od wielu korpusów aparatów, a zakup tego sprzętu może nam stworzyć nieograniczone wręcz możliwości rozrywki w domu, barze, restauracji. Epson EB-U04 to dobra inwestycja, która stwarza nam również dodatkowe możliwości zarabiania na życie. Dzięki temu urządzeniu, oprócz prezentacji służbowych można organizować również niesamowite projekcje filmowe dla przyjaciół i rodziny na ekranie o przekątnej do 300".
Praktyczne rady
Dla firm, posiadaczy restauracji/pubów…
• Wybrany projektor musi gwarantować dużą jasność obrazu, minimum 3000 lumenów (wg ANSI), co pozwoli na używanie go nawet w jasno oświetlonych miejscach.
• Projektor należy umieścić w możliwie najciemniejszym miejscu.
• Jeśli lokal, mieszkanie nie dysponuje dużą powierzchnią, warto wybrać projektor o krótkim lub ultrakrótkim rzucie, co pozwoli uniknąć powstawania cieni na wyświetlanym obrazie.
• Aby uzyskać najlepszą jakość obrazu, należy zainstalować projektor wyświetlający obraz w rozdzielczości WXGA lub WUXGA.
• Projektor należy zabezpieczyć przed pyłem i deszczem.
• Projektor powinien być zakupem na lata, dlatego trzeba zwracać uwagę nie tylko na jego cenę, ale także na czas żywotności lampy, która jest kluczowym elementem tego urządzenia. Najlepiej by był jak najdłuższy (najlepsze oferują aż 10 tys. godzin), ale prędzej czy później może zajść potrzeba jej wymiany, dlatego warto postawić na takie modele, do których lampy kosztować będą 250-350 zł, a nie połowę ceny nowego urządzenia.
Dla osób prywatnych
• Osobom planującym korzystanie z projektora w oświetlonych pomieszczeniach lub chcących wykorzystywać go i w domu i w biurze opłaci się wybór modelu wyświetlającego obraz w rozdzielczości WUXGA (np. Epson EB-U04 lub Epson EB-U32).
• Jeśli mamy możliwość zaciemnienia przestrzeni, w której wyświetla się obraz, to powinniśmy zastanowić się nad modelem do kina domowego o wyższym współczynniku kontrastu.
• Jeśli płynność obrazu ma znaczenie, wybierając produkt należy zwrócić uwagę na to, czy obsługuje on funkcję interpolacji klatek.
• Aby uzyskać obraz, który nie męczy oczu i jest wysokiej jakości, należy zadbać o to, aby natężenia światła kolorowego i białego emitowanego przez projektor było wysokie i proporcjonalne.
• Aby jakość obrazu była jak najwyższa, projektor powinien być ułożony prostopadle do powierzchni projekcyjnej.
ARW.
Krzysztof Patrycy Zdjęcia produktów: mat. inf. Epson
Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie.
Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka.
Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024