testowe Panasonic S1H - unikalne cechy i możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19
ciąg dalszy...
Rozpiętość tonalna
![]()
Tylny ekran o przekątnej 3,2", rozdzielczości 2,33 miliona punktów i proporcji 3:2 cechuje się luminancją wyższą o około 150% w porównaniu z aparatów ekranami LUMIX S1R/S1, GH5 i GH5S, co zapewnia znakomitą widoczność podczas użytkowania S1H na zewnątrz. Przy mocowaniu ekranu zastosowano nową konstrukcję mechaniczną, która zapewnia zarówno odchylanie, jak i obrót [11], dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo zmieniać kąty bez konieczności odłączania kabli HDMI lub USB. Odchylany ekran do góry umożliwia filmowanie i obserwację kadru w osi optycznej obiektywu oraz zabezpiecza ekran w transporcie poprzez jego zamknięcie [12]. LUMIX S1H ma również system sterowania dotykowego.
Kolejną przydatną funkcją jest Live View Boost, która umożliwia sprawdzanie kompozycji kadru nawet w całkowitej ciemności poprzez zwiększenie czułości „podglądu na żywo”. Ekran ma również tryb nocny, w którym działa łagodne podświetlenie. Umożliwia użytkownikowi oglądanie obiektu w wygodny sposób, nawet zaraz po oglądaniu monitora w ciemności przez długi czas.
![]() IFA 2019, na stoisku firmy Panasonic, LUMIX S1H w pełnym "uzbrojeniu" fot. K.Patrycy
Akcesoria i obiektywy A zatem można powiedzieć, że mocowanie L-Mount wraz z olbrzymią gamą obiektywów już w tej chwili otwiera niemal nieograniczone spektrum nowych możliwości twórczych. *** Czy są to wszystkie ciekawsze i unikalne funkcje Panasonica S1H? Zdecydowanie nie. O pozostałych z nich, nie mniej istotnych mogą Państwo przeczytać tutaj.
Krzysztof Patrycy
Artykuł ukazał się w Foto-Kurierze 12/19
data dodania: 01-09-2021
godzina dodania: 09:00
odsłon: 9462
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych i on-line - przed zakupem zajrzyj do e-kiosku Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych oraz w e-kiosku. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć. A w środku znalazły się testy i opisy najnowszych obiektywów i aparatów oraz inspirujące zdjęcia, a także... ![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE Samyang AF 85 mm f/1,8 P FE, portretowy teleobiektyw stałoogniskowy, który równoważy wyrazistą jakość obrazu z imponującą poręcznością. Zapoznaj się z informacją prasową i zobacz dane techniczne obiektywu. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
||||||||