Wydania FK: 184,
publikacje: 9686,
wydarzenia: 2237,
opisy i testy: 2192,
galerie zdjęć: 317669,
użytkownicy: 10129
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
Canon EOS C300 Mark III – kamera nowej generacji z matrycą DGO
ciąg dalszy...
Pewny w każdej sytuacji
Obiektyw rejestruje bezkompromisowy, ostry obraz w całej szerokości kadru. Funkcja elektrycznego zoomu może obsługiwać szeroki zakres ogniskowych, od szerokiego kąta 25 mm po wartości ogniskowej 250 mm. Ten zakres można zwiększyć nawet do 375 mm dzięki wbudowanemu telekonwerterowi 1,5x, który umożliwia rejestrację zbliżeń zapierających dech w piersiach chwil o wyjątkowej jakości. Co więcej, dzięki wbudowanemu telekonwerterowi można powiększyć obraz rzutowany przez obiektyw na matrycę, aby był kompatybilny z kamerami pełnoklatkowymi z matrycą 35 mm – takimi jak Canon EOS C500 Mark II – co znacząco rozszerza możliwości obiektywu.
Elastyczna konstrukcja z rozbudowaną komunikacją
Jednostka napędowa w CN10X25 IAS S jest odłączana, co spełnia wymagania wielu produkcji telewizyjnych i kinowych. Mocowanie obiektywu również jest wymienne (EF i PL), dodatkowo zwiększającego elastyczność. Obiektyw jest zgodny z szeroką gamą standardów komunikacji. Obsługuje komunikację EF z mocowaniem EF i Cooke/i Technology z mocowaniem PL, zapewniając dodatkowe wsparcie i funkcjonalność, niezwykle korzystne dla osób poszukujących wysokiej jakości obiektywu odpowiedniego do różnych produkcji. Obsługiwana jest również 12-pinowa komunikacja szeregowa dla standardów broadcastowych, a także 20-pinowe złącze, które wysyła dokładne dane pozycji i ustawień obiektywu dla różnych systemów wirtualnych.
Aktualizacja oprogramowaniadla kamer CinemaEOS
Canon ogłosił także wprowadzenie aktualizacji oprogramowania dedykowanych kamer systemu Cinema EOS. Wśród 17 usprawnień znajdują się m.in.:
Dodano kompatybilność między kamerami EOS C700 FF, EOS C700 / C700GS, EOS C300 Mark II, EOS C200 i wprowadzonym na rynek obiektywem CINE-SERVO - CN10X25 IAS S - w celu włączenia niektórych funkcji pomocniczych, takich jak Dual Pixel CMOS AF, korekcja aberracji chromatycznej i oświetlenia peryferyjnego oraz rejestracja metadanych obiektywu.
Formaty zapisu XF-AVC Long GOP i XF-AVC Proxy zostały dodane do kamery EOS C500 Mark II.
Możliwość jednoczesnego odtwarzania za pośrednictwem HDMI i SDI w modelu EOS C200. Dzięki temu operatorzy mogą wykorzystać dwa terminale wyjściowe do różnych celów, takich jak dodanie rejestratora i monitora referencyjnego jednocześnie, używając nagrywania wewnętrznego.
Najważniejsze cechy EOS C300 Mark III:
Nowa matryca Super 35 mm 4K CMOS DGO (Dual GainOutput)
16+ stopni rozpiętości tonalnej
Wsparcie 4K 120P high-speed
Wiele opcji nagrywania wewnętrznego:
4K Cinema RAW Light 10-bit lub 12-bit
Nagrywanie 2K RAW w Super 16mm Crop, 10-bit lub 12-bit
Nagrywanie XF-AVC (MXF), 4:2:2 10-bit ALL-I lub LongGOP
Nagrywanie do 120P w 4K RAW lub w XF-AVC do 180P in Super 16mm Crop2K/FHD.
Możliwość wymiany przez użytkownika mocowania obiektywów (EF, PL lub EF Cinema Lock)
Elastyczna konstrukcja z opcjonalnymi modułami rozszerzeń i EVF
Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 2/25 (numer 43) poświęcone aparatom dostępne jest on-line. Od 23 grudnia powinno być obecne w salonach prasowych, do niektórych zostało już wysłane, ale póki co króluje poprzednie, nadal dostępne w naszym e-kiosku. Można je też zamówić bezpośrednio w redakcji (redakcja pokrywa koszt wysyłki w Polsce - realizacja po 15 stycznia), a także na stronie fotoforma.pl oraz w salonach Fotoforma w Warszawie i Foto-Plus w Krakowie.
Foto-Kurier 12/25 wysłany do prenumeratorów, w salonach prasowych, sklepach fotograficznych (Fotoforma i Foto-Plus) oraz on-line w naszym e-kiosku. Zachęcamy do przejrzenia i zainspirowania się zdjęciami i pozostałymi tekstami. Polecamy też nowy dział "Kulisy jednej fotografii", w którym spotkają się państwo z historią powstania świątecznego autoportretu Łukasza Pietrzaka.
Zgodnie z coroczną już tradycją, rozpoczynamy podsumowanie 28. międzynarodowych targów fotograficznych Paris Photo 2025 od kilku ważnych liczb: 222 wystawców z 33 krajów, w tym 179 galerii i 43 wydawców, ok. 75 000 odwiedzających i milionowe kontrakty, o których liczbie i wartości wiedzą jedynie ci, którzy pieniądze wydali lub je dostali. Marta Darowska i Tadeusz Koniarz od lat relacjonują tę największą imprezę fotograficzną dla Państwa. Tak jest też i tym razem. Spoglądamy na Paris Photo ich oczami.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024