testowe Canon EOS C300 Mark III – kamera nowej generacji z matrycą DGO![]() 20 kwietnia 2020 r. Canon zaprezentował kamerę Canon EOS C300 Mark III z najnowszą matrycą DGO, która umożliwia uzyskanie obrazu HDR o rozpiętości tonalnej przekraczającej 16 stopni EV. Nowy model ma modułową konstrukcję (podobną do EOS C500 Mark II) oraz ...
![]()
EOS C300 Mark III – bezkompromisowa odpowiedź na potrzeby rynku
Bazując na popularnym – wprowadzonym na rynek w 2015 r. – modelu EOS C300 Mark II, zaprezentowany 20 kwietnia 2020 r. Canon EOS C300 Mark III potwierdza zaangażowanie Canona w tworzeniu innowacyjnych technologii wideo. Kamera wyposażona jest w najnowszą matrycę DGO, która umożliwia uzyskanie obrazu HDR o rozpiętości tonalnej przekraczającej 16 stopni EV, a także ma modułową konstrukcję (podobną do modelu EOS C500 Mark II) oraz możliwości nagrywania 4K w 120 kl./s w Cinema RAW Light lub XF-AVCi. Powyższe cechy i duża funkcjonalność sprawiają, że EOS C300 Mark III jest idealnym rozwiązaniem dla szerokiej gamy produkcji wideo, od filmów dokumentalnych i reklamowych po filmy korporacyjne czy fabularne. Tego samego dnia Canon zaprezentował także nowy obiektyw CN10X25 IAS S, który w połączeniu z kamerą EOS C300 Mark III tworzy zestaw, który z pewnością odpowiada na rosnące oczekiwania branży.
![]()
Znakomity HDR z nowym sensorem DGO Canon EOS C300 Mark III to pierwsza kamera Canona z matrycą DGO - nowo opracowanym systemem obrazowania, który umożliwia uzyskanie wyjątkowej jakości obrazu przy słabym świetle, a także stwarza doskonałe możliwości obrazowania HDR.
![]()
Większe możliwości dla każdej produkcji
Obsługa wielu formatów zapisu w EOS C300 Mark III zapewnia elastyczność pracy i spełnia wymagania szerokiej gamy produkcji telewizyjnych i kinowych. Wewnętrzny zapis obrazu 4K Cinema RAW Light to również mniejszy rozmiar pliku przy zachowaniu jakości i elastyczności, jaki daje format RAW. Dodatkowo Canon EOS C300 Mark III obsługuje (wewnętrznie) Canon XF-AVC zarówno w 4K DCI i UHD (4: 2: 2, 10-bit), jak i 2K czy Full HD. W przypadku nagrywania (w XF-AVC) w formacie innym niż RAW, profesjonalni twórcy mogą wybrać opcję ALL-I lub Long GOP, aby zapisywać obraz z wysoką kompresją, co zapewnia wydajną postprodukcję i dłuższy czas nagrywania. Podczas nagrywania w rozdzielczości 2K lub Full HD w formacie Super 35 mm materiał wykorzystuje pełne możliwości matrycy 4K. Nagranie może być następnie zmniejszone wewnętrznie w celu otrzymania materiału w rozdzielczości wybranej przez użytkownika – zapewniając wyższą jakość obrazu bez kadrowania czy ograniczenia pola widzenia wybranego obiektywu.
![]()
Przede wszystkim wszechstronność
Użytkownicy mogą konfigurować kamerę za pomocą dwóch opcjonalnych modułów – EU-V1 i EU-V2. Oba uzupełniają konstrukcję o dodatkowe złącza i umożliwiają dostosować ją do różnych stylów pracy. Istnieje także możliwość wymiany mocowania obiektywu (dostępne są mocowania EF, PL i EF Cinema Lock) bez konieczności wysyłania kamery do autoryzowanego centrum serwisowego. Dzięki wykorzystaniu najwyższej jakości elementów optycznych oraz kompaktowej i lekkiej konstrukcji, wszechstronny obiektyw CN10X25 IAS S CINE-SERVO umożliwia rejestrowanie obrazów w 4K i 8K, dzięki czemu spełni oczekiwania najbardziej wymagających produkcji. Szeroki zakres ogniskowych, możliwość konfiguracji sprzętu pod produkcje tak telewizyjne, jak i kinowe, jak również kompatybilność z kamerami z matrycą Super 35 mm i pełnoklatkową sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie do szerokiego spektrum zastosowań – od produkcji fabularnych, przez reklamy, transmisję wydarzeń sportowych, po filmy dokumentalne.
Nowy obiektyw świetnie sprawdzi się w połączeniu z nowym korpusem EOS C300 Mark III. Dzięki 11-listkowej przysłonie, obiektyw uzyskuje miękki i efektowny efekt bokeh, a ciepłe odcienie kolorów zapewniają filmową jakość obrazu. W połączeniu z kamerami systemowymi Cinema EOS, w tym EOS C300 Mark III, CN10X25 IAS S oferuje najwyższą jakość obrazu, funkcjonalność i niezawodność, jakiej poszukuje branża.
data dodania: 21-04-2020
godzina dodania: 11:22
odsłon: 7173 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() TEST Sony FE 50–150 mm f/2 GM 2 kwietnia 2025 r. firma Sony zaprezentowała, pierwszy na świecie, teleobiektyw zmiennoogniskowy o maksymalnej ogniskowej 150 mm i stałej jasności f/2. Przeznaczony jest on do profesjonalnego fotografowania i filmowania ślubów, sportów halowych i wykonywania portretów. Jest to kolejny G Master, czyli obiektyw klasy premium, który warto mieć. ![]() Foto-Kurier 8-9/25 wysłany do prenumeratorów - od 29 sierpnia w najlepszych salonach prasowych Foto-Kurier 8-9/25 wysłano do prenumeratorów. Jest dostępny on-line - w naszym e-kiosku, a od 29 sierpnia zapraszamy do najlepszych salonach prasowych. Na okładce i w środku wydania prezentujemy m.in. najlepsze produkty fotograficzne według EISA 2025/2026 i testy: Sony 50-150 mm f/2,obiektywu LK Schneider-Kreuzenach 14-24 mm f/2,8 oraz Panasonica Lumix 24-60 mm f/2,8. Jest też ogromna ilość świetnych zdjęć finalistów EISA MAESTRO 2025, Konkursu Polskiej Fotografii Sportowej, którego byliśmy patronem medialnym oraz najlepsze prace użytkowników tego portalu. Jest co poczytać i czym się zainspirować. ![]() Poznaj tematy Ligi Foto-Kuriera 2025 - pula nagród przekracza 21 tys. złotych - dołącz w dowolnym momencie Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2025 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród wynosi ok. 20 tys. zł. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |