testowe Panasonic S1H - unikalne cechy i możliwości - artykuł z Foto-Kuriera 12/19![]() ciąg dalszy...
Rozpiętość tonalna
![]()
Tylny ekran o przekątnej 3,2", rozdzielczości 2,33 miliona punktów i proporcji 3:2 cechuje się luminancją wyższą o około 150% w porównaniu z aparatów ekranami LUMIX S1R/S1, GH5 i GH5S, co zapewnia znakomitą widoczność podczas użytkowania S1H na zewnątrz. Przy mocowaniu ekranu zastosowano nową konstrukcję mechaniczną, która zapewnia zarówno odchylanie, jak i obrót [11], dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo zmieniać kąty bez konieczności odłączania kabli HDMI lub USB. Odchylany ekran do góry umożliwia filmowanie i obserwację kadru w osi optycznej obiektywu oraz zabezpiecza ekran w transporcie poprzez jego zamknięcie [12]. LUMIX S1H ma również system sterowania dotykowego.
Kolejną przydatną funkcją jest Live View Boost, która umożliwia sprawdzanie kompozycji kadru nawet w całkowitej ciemności poprzez zwiększenie czułości „podglądu na żywo”. Ekran ma również tryb nocny, w którym działa łagodne podświetlenie. Umożliwia użytkownikowi oglądanie obiektu w wygodny sposób, nawet zaraz po oglądaniu monitora w ciemności przez długi czas.
![]() IFA 2019, na stoisku firmy Panasonic, LUMIX S1H w pełnym "uzbrojeniu" fot. K.Patrycy
Akcesoria i obiektywy A zatem można powiedzieć, że mocowanie L-Mount wraz z olbrzymią gamą obiektywów już w tej chwili otwiera niemal nieograniczone spektrum nowych możliwości twórczych. *** Czy są to wszystkie ciekawsze i unikalne funkcje Panasonica S1H? Zdecydowanie nie. O pozostałych z nich, nie mniej istotnych mogą Państwo przeczytać tutaj.
Krzysztof Patrycy
Artykuł ukazał się w Foto-Kurierze 12/19
data dodania: 01-09-2021
godzina dodania: 09:00
odsłon: 8535
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Polski Konkurs Fotografii Sportowej 2024 - laureaci i najlepsze zdjęcia Czołowi fotografowie z całego kraju spotkali się w legendarnym dla polskiego sportu miejscu - Stadionie Śląskim w Chorzowie. 16 kwietnia 2025 r. odbyła się uroczysta gala 11. edycji Polskiego Konkursu Fotografii Sportowej. Konkurs, którego patronem medialnym był Foto-Kurier, cieszył się rekordową popularnością. Nadesłano aż 3167 zdjęć - najwięcej w historii... ![]() Canon RF 85 mm f/1,4L VCM w porównywarce Zaprezentowany 9 września 2025 r. Canon RF 85 mm f/1,4L VCM, który poszerza linię hybrydowych stałoogniskowych obiektywów RF, jest w naszej porównywarce. Zobacz dane techniczne obiektywu. ![]() Olympus M.ZUIKO 50-200 mm f/2,8 IS PRO Zaprezentowany 10 września 2025 r. M.ZUIKO DIGITAL ED 50-200 mm f/2,8 IS PRO - zaprojektowany w pełnej zgodności ze standardem Mikro Cztery Trzecie - jest w naszej porównywarce. Zapoznaj się z informacją prasową oraz danymi technicznymi obiektywu. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |