testowe Panasonic LUMIX GH6, kompaktowy bezlusterkowiec nowej generacjiPanasonic LUMIX GH6, zaprezentowany 22 lutego 2022 roku, to kompaktowy bezlusterkowiec nowej generacji z nieograniczonym czasem nagrywania C4K/60p 10-bit 4:2:2, 5,7K/60p 10-bit i nagrywaniem wideo 4K 120p HFR / FHD z maksymalną częstotliwością 300 kl./s VFR.
Firma Panasonic zaprezentowała LUMIX GH6 — najnowszy flagowy model cyfrowego aparatu bezlusterkowego LUMIX G Series, który działa w standardzie systemu Mikro Cztery Trzecie.
W 2009 roku Panasonic wprowadził DMC-GH1, pierwszy model z serii LUMIX GH, wykorzystujący koncepcję hybrydy foto/wideo. Od tego czasu seria GH ewoluowała dzięki innowacyjnym funkcjom wymaganym przez użytkowników, a teraz stała się znana przez twórców na całym świecie jako narzędzie pierwszego wyboru dzięki swojej wydajności, mobilności i wytrzymałej konstrukcji. LUMIX GH6 to najnowszy dodatek do serii, który ponownie przełamuje granice cyfrowych aparatów bezlusterkowych.
Zwiększając efektywną liczbę pikseli o ponad 20%*, nowy przetwornik Live MOS o rozdzielczości 25,2 megapiksela zapewnia wysoką rozdzielczość, szybki odczyt sygnału i szeroki zakres dynamiki. Nowy procesor Venus Engine został również wzbogacony o zaawansowane technologie przetwarzania obrazu, aby renderować obraz o wysokiej rozdzielczości z naturalną teksturą szumów i bogatą reprodukcją kolorów, co jest cechą charakterystyczną aparatów LUMIX.
* W porównaniu z matrycą aparatu LUMIX GH5.
Nowy LUMIX GH6 ponownie ewoluował, aby osiągnąć nieograniczony czas nagrywania wideo 4:2:2 10-bit C4K 60p*, 4:2:0 10-bit 4K120p, 4:2:2 10bit FHD 240p HFR (duża liczba klatek na sekundę) i FHD maksymalnie 300 kl./s VFR (zmienna częstotliwość klatek), aby odtworzyć dynamiczny ruch obiektu. Oprócz formatu 4:2:0 10-bit 5,7K 60p, 4:2:0 10-bit 5,8K 30p (4,4K 60p) można nagrywać anamorficzne wideo 4:3 wykorzystując cały obszar matrycy. Możliwe jest wyświetlanie na monitorze rozprasowanego materiału w czasie rzeczywistym. Nagrywanie wideo 5,7K 30p jest dostępne w Apple ProRes 422 HQ po raz pierwszy w aparatach LUMIX, co umożliwia nieliniową edycję bez transkodowania. Nieograniczony czas nagrywania jest możliwy dzięki technologii zarządzania ciepłem LUMIX. * W gwarantowanym środowisku pracy. Podczas korzystania z baterii. Czas nagrywania zależy od pojemności baterii i nośnika zapisu. Oferując 7,5-stopniową potężną stabilizację obrazu z Dual I.S.2 do sprawnego fotografowania z ręki, LUMIX GH6 został wyposażony w nowy superprecyzyjny 5-osiowy czujnik żyroskopowy z nowym algorytmem, aby osiągnąć 7,5-stopniową funkcję Body IS* i Dual IS2 **. Oferuje również szeroką gamę formatów nagrywania, rozdzielczości i klatek na sekundę do wyboru zgodnie z przeznaczeniem.
* W oparciu o normę CIPA [Kierunek
odchylenia/nachylenia: odległość ogniskowania f=60mm (odpowiednik
aparatu na kliszę 35mm f=120mm), gdy używany jest H-ES12060.
Dzięki specjalistycznej wiedzy zaczerpniętej z opinii z pierwszej ręki, LUMIX GH6 został zaprojektowany i opracowany, aby zapewnić wysokiej jakości ekspresję wideo i wydajność pracy od konfiguracji do dostarczenia, a także doskonałą wydajność obrazowania i mobilność. Wraz z szeroką gamą opcji obiektywów Panasonic jest zaangażowany w prowadzenie branży wśród twórców, którzy szukają nowego sposobu na wyjście poza ograniczenia kreatywności. *1 W porównaniu z DC-S1H
Połączenie nowej, zaawansowanej matrycy z ulepszoną wydajnością nasycenia i silnikiem umożliwia renderowanie wyraźniejszego obrazu nawet w wysokiej rozdzielczości 25,2 megapiksela i niższej minimalnej czułości ISO przy ISO 100 [Zdjęcie: ISO 50 (rozszerzone) - 25 600 / Wideo: ISO 50 (Rozszerzony) -12 800]. Zakres dynamiczny mierzy zakres luminancji, który może uchwycić aparat cyfrowy. LUMIX GH6 zapewnia ponad 12-stopniowy szeroki zakres dynamiki dla wstępnie zainstalowanej funkcji nagrywania V-Log. Nawet 13+ przystanków można osiągnąć w trybie Dynamic Range Boost*2. Dzięki nowemu trybowi Dynamic Range Boost, obraz z priorytetem nasycenia generowany z obwodu o niskim ISO i obraz o niskim poziomie szumów generowany przez obwód o wysokim ISO są syntetyzowane na każdym pikselu. Złożony obraz osiąga zarówno niski poziom szumów, jak i wysokie nasycenie, co skutkuje wyraźnym i płynnym wideo HDR z bogatą gradacją. *2 Dostępne tylko w trybie Creative Video, minimum ISO2000 w V-Log/HLG.
data dodania: 22-02-2022
godzina dodania: 02:00
odsłon: 1911 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:TEST Nikkor Z DX 50-250 mm f/4,5-6,3 VR - uniwersalny zoom ze stabilizacją - TEST z Foto-Kuriera 4-5/20
TEST Panasonic Lumix GH5 II - wszechstronny, streamingowy brat Panasonica Lumix GH5 - test z Foto-Kuriera 12/21
Canon EOS R5 C - pierwsza pełnoklatkowa kamera na bazie Canona EOS R5, filmująca bez ograniczeń w 8K
Test Nikona Z f, stylizowanego na FM2 i przewyższającego wzorce - artykuł z Foto-Kuriera 12/23 20 września 2023 r. firma Nikon wprowadziła na rynek pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z f. Nowość inspirowana kultową lustrzanką Nikon FM2 łączy tradycyjny design z zaawansowaną technologią i wysoką jakością zdjęć. Model ten, z wieloma unikalnymi cechami, to sentymentalny ukłon w stronę bogatej historii firmy i dowód na to, że Nikon lubi i wciąż chce zaskakiwać fotografujących i twórców kontentu. Ale ta podrasowana i stylizowana na FM2 wersja Nikona Z 6II pod wieloma względami przewyższa ten ostatni, od którego debiutu minęły już 3 lata (17.10.2020 r.). Na przełomie października i listopada mieliśmy okazję testowania tego modelu i teraz dzielimy się z Państwem naszymi wrażeniami. Canon RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z w porównywarce Zaprezentowany 2 listopada 2023 r. Canon RF 24–105 mm f/2,8L IS USM Z - kamień milowy w technologii obiektywów dla fotografów i operatorów kamer - jest w naszej porównywarce. Zobacz jego dane techniczne. Nowy termin - czwarty etap Ligi Foto-Kuriera 2024 pt. "Brzeg" - zgłoszenia do 12 maja Ponieważ nie wszyscy zorientwali się o tym, że przedłużyliśmy termin przyjmowania zgłoszeń do 7 maja, a nadal są osoby, które mają niewykorzystane kody na Ligę - które dostały z opóźnieniem (przeciążenie systemu zgłoszeń). Dlatego przedłużyliśmy dla tych osób czas przyjmowania zgłoszeń do 12 maja do końca dnia tj. do 12 maja do godziny 23.59. To już termin ostateczny. Za utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za zrozumienie. Zamieszczony montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzej Bocheński, Kamil Górawski, Mariusz Kulesza, Piotr Dras, Robert Sic i Sylwia Tylkowska. Autorzy zdjęć wykorzystanych w montażu, wysłali już swoje prace. Zainspiruj się nimi i w dowolnym momencie dołącz do zabawy. Do wygrania ponad 16 tys. złotych. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |