testowe Jak wybrać monitor do edycji zdjęć i filmów - pełny artykuł z Foto-Kuriera 10/2015ciąg dalszy...
Wbudowany w modelach z linii CX czujnik autokorekcji (4a) samodzielnie dokonuje kontroli i ewentualnych zmian parametrów. Na zdjęciu model CX241.
Kalibracja nie jest trudna, ale do jej wykonania konieczny jest czujnik – na przykład urządzenie firmy Datacolor z serii Spyder5 . Trzeba pamiętać, że korekcję kolorów należy przeprowadzać z dużą regularnością, wtedy dopiero mamy pewność, że wyświetlane kolory są w miarę poprawne.
producent poszedł jeszcze dalej, w modelach tej linii jest wbudowany kalibrator, więc nawet do wstępnej kalibracji nie potrzebne jest dodatkowe urządzenie, ani zaawansowana wiedza z dziedziny zarządzania kolorem – oprogramowanie w formie kreatora, sprawnie przeprowadzi użytkownika przez cały proces.
Model CX271 ma wbudowany, jak większość monitorów EIZO czujnik oświetlenia
Na koniec ważna rada! Przed zakupem monitora warto go zobaczyć i ocenić samodzielnie. Jeśli chodzi o droższe modele graficzne, klienci skarżą się na problem z ich natychmiastową dostępnością w sklepach „stacjonarnych”. O ile w Warszawie wszystkie modele można zobaczyć w Galerii EIZO, o tyle mieszkańcy innych rejonów kraju mają rzeczywiście utrudniony dostęp do egzemplarzy demo. Producent wychodzi na przeciw swoim konsumentom i wraz z partnerami uczestniczy w wielu warsztatach i seminariach, na których można oglądać modele ColorEdge. Aktualne informacje na temat planowanych imprez można znaleźć na Facebooku na profilu Eizo Polska
data dodania: 18-04-2016
godzina dodania: 16:15
odsłon: 33921
powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Klauzule informacyjne na gruncie RODO - zakres i przykładowa treść klauzuli - artykuł z Foto-Kuriera 10/18
Fotorozmowy - papiery MAXIMA, Frontiery, fotografia halogenosrebrowa Fujifilm to koncern mający w swojej ofercie m.in. produkty z zakresu medycyny, poligrafii jak i fotografii. Te ostatnie są oczywiście dla nas najważniejsze, ale i te z dziedzin medycyny, jak chociażby cyfrowe aparaty rentgenowskie, czy też wszelkiego rodzaju urządzenia drukujące nie mogą być dla fotografa profesjonalnego, a nawet entuzjasty fotograficznego obojętne. Coraz częściej mamy do czynienia z wydrukami cyfrowymi, ale w dalszym ciągu te tradycyjne, bazujące na materiałach światłoczułych, są nadal niezwykle ważne w portfolio sprzedażowym firmy Fujifilm. Szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Bazując na danych publikowanych w raportach CIPA (Camera & Imaging Product Association, patrz wykres), ogłoszonych 1 kwietnia 2024 roku, można powiedzieć, że na świecie w 2023 r. sprzedano ok. 7,72 mln aparatów cyfrowych, z czego aż 5,99 miliona stanowiły aparaty z wymienną optyką (bezlusterkowce i lustrzanki), ale co ważniejsze, rozpatrując japoński rok finansowy (od marca do marca) jest realna szansa na dwucyfrowy wzrost sprzedaży. SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary, pierwszy obiektyw Sigmy z mocowaniem Canon RF 23 kwietnia 2024 r. SIGMA Corporation poinformowała, w tym samym dniu co Tamron, o poszerzeniu oferty obiektywów do aparatów bezlusterkowych, o obiektywy z mocowanie Canon RF. Pierwszym, dostępnym z tym mocowaniem, będzie SIGMA 18-50 mm f/2,8 DC DN | Contemporary. Sigma prezentuje również nazwy pięciu kolejnych obiektywów z tym mocowaniem. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |