Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Wonder Photo Shop Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł z Foto-Kuriera 1-2/2019

ciąg dalszy...

 

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. K. Patrycy

 

F.K.: Czy korzystają Państwo z procesu mokrego Fujifilm i jak to się sprawdza w dzisiejszych czasach?
M.K.:
Oczywiście cały czas korzystamy z tego procesu. Mamy na wyposażeniu Frontiera 7500, który umożliwia nam naświetlanie większej ilości odbitek - do ok. 1500 odbitek 10×15 cm na godzinę. Dziś oczywiście nie potrzebujemy aż takiej wydajności, ale urządzenie jest podpięte pod dwa nasze fotokioski Fujifilm, które umożliwiają nam wykonywanie bezpośrednich zamówień od klientów. Oczywiście urządzenie umożliwia nam również obsłużenie zamówień przesyłanych mailowo. Ze względu na to, że rośnie zainteresowanie tą formą składania zamówień to planujemy w tym roku uruchomić stronę, która umożliwi bezpośrednio składanie zamówień on-line, co również dobrze wpisuje się w idęę Wonder Photo Shopów, umożliwiając nam szybszą interakcję między innymi z młodym klientem. Przez wiele lat mieliśmy różne maszyny mokre: Noritsu, Kisa, Koniki, Lafota i w końcu Fujifilm, przy której pozostaliśmy do dzisiaj.

 

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. K. Patrycy

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. K. Patrycy

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. mat. inf. Fujifilm

 

F-K.: Jak przebiegała zmiana wizerunku firmy Foto-Eka? Czy wszystko poszło zgodnie z oczekiwaniami firmy? W czym pomogła wam firma Fujifilm przy realizacji zmian? Jakie urządzenia  musieliście zakupić, żeby dołączyć do grupy Wonder Photo Shopów? Ile kosztowała Was ta zmiana?
M.K.:
Przez 25 lat nasze laboratorium kojarzone było z logiem i nazwą Kodak Express. Dlatego obawialiśmy się jak na zmianę szyldu zareagują nasi klienci. Powtarzaliśmy im, że zmiany są potrzebne a jakość naszych usług się nie pogorszy, wręcz przeciwnie będziemy oferowali większą ilość produktów. Obok zmiany szyldu zakład został dostosowany do wymogów stawianych WPS.  FUJIFILM pomagało na każdym etapie. Przekazali nam przewodnik po świecie WPS, pokryli koszty projektu architektonicznego oraz przekazali 3000 zł zwrotu kosztów stworzenia nowego „szyldu” WPS. Idea WPS opiera się w głównej mierze na kioskach i natychmiastowej fotografii, dlatego musieliśmy zakupić drukarkę DX100 oraz fotokiosk Order in. Zmiana wystroju laboratorium łącznie z zakupionymi urządzeniami firmy FUJIFILM kosztowała nas ok. 50 tys. zł.

 

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. M. Kamińska

 

F-K.: Wspomniała Pani, że jednym z wymogów przyłączenia się do WPS-ów jest posiadanie maszyny Fujifilm DX100 tzw. małego Frontiera i fotokiosku. Jak urządzenia te sprawują się w praktyce i co jest ich pozytywnym wyróżnikiem w stosunku do urządzeń konkurencyjnych?  
M.K.:
Przed dołączeniem do programu WPS posiadaliśmy „mokrego” Frontiera, od maja 2018 r. Obecnie mamy jeszcze drukarkę DX100 i fotokiosk. Drukarkę wyróżnia wysoka jakość wydruków i prostota obsługi z krótkim czasem oczekiwania na odbitkę. I to jest to rozwiązanie, z którego najczęściej korzystają młodsi klienci.

 

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. M. Kamińska

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. M. Kamińska

Foto-Eka - laboratorium przyszłości - artykuł Foto-Kurier 1-2/2019

fot. M. Kamińska

 

ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...


 
data dodania: 01-03-2019
 
godzina dodania: 08:50
 
odsłon: 8446
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

fotografia
Dla ochłody "Magia Północy" - wywiad z Dariuszem Bruhnke, pogromcą zorzy polarnej z Foto-Kuriera 10/20 - w wersji dla każde
fotografia
Foto-Kurier na weekend: Florian Schulz - najlepszy fotograf środowiska naturalnego. Wywiad z Foto-Kuriera nr 3/2011
fotografia
Fotografia reklamowa - Arek Kempka - wywiad - pełna wersja z Foto-Kuriera 2/2013; Foto-Kurier na weekend
fotografia
Karol Nienartowicz - Krajobraz górski - wywiad z Foto-Kuriera 4/22 - na weekend
fotografia
Foto-Kurier na weekend - ABC mistrzowskiego krajobrazu: Marek Biegalski - artykuł z Foto-Kuriera 4-5/20
fotografia
Czarek Sokołowski fotograf „demokracji”, czyli o ważnych sprawach obiektywnie, artykuł z FK 12/20
fotografia
Fotografia to pasja, która pozwala mi żyć - wywiad z Jerzym Kośnikiem z Foto-Kuriera 8/96
fotografia
Fujifilm optymistycznie patrzy w pszyszłość - wywiad z Tomaszem Taberskim o działaniach firmy w dobie pandemii
fotografia
Foto-Kurier na weekend: Fotografuje najszybsze samoloty świata - artykuł z Foto-Kuriera 1/11
fotografia
Fotograf do zadań specjalnych - Marek Arcimowicz - pełny artykuł z Foto-Kuriera 7/18, czyli Foto-Kurier na weekend
fotografia
Zbigniew Staszyszyn - "Na szczycie był przed Alpinistami" - wywiad z Foto-Kuriera 6/1996
fotografia
"Na szczycie był przed Alpinistami II" - ciąg dalszy wywiadu ze Zbigniewem Staszyszynem - pełny tekst z Foto-Kuriera 7/96


Zdjęcie miesiąca
Kwiecień 2024
zdjęcie miesiąca
 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2024. (0.110) / 0.099

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |