testowe Serwis Canona i Sony pod lupą - czyli między nami 20-latkami (pełna wersja artykułu opublikowanego w FK 6/2011)
ciąg dalszy...![]() W serwisie oprócz kamer, obiektywów, lustrzanek i kompaktów naprawia się również lampy błyskowe.
F-K: Czym Państwa serwis różni się od pozostałych tego typu placówek w kraju? C.S.I.: Dwadzieścia lat naszej firmy na rynku to poza długą historią przede wszystkim autoryzacja. Czasy „złotej rączki” są już za nami. Sprawność manualna, czy naprawy wszystkich produktów wszystkich producentów z zachowaniem wysokiej jakości, są niemożliwe. Kluczem do jakości jest ścisła współpraca z producentem i dostęp do wszystkich zasobów serwisowych. Jest to równoznaczne z licznymi wyjazdami do europejskich centrów szkoleniowych, fachową wiedzą, oryginalnymi częściami zamiennymi i oprzyrządowaniem, dostępnością programów pomiarowo-regulacyjnych oraz doświadczeniem. Ponadto stawiamy na jakość usług. Od ponad roku badamy zadowolenie naszych Klientów z usług przez nas świadczonych, co zaowocowało wieloma zmianami. Na dzień dzisiejszy ponad 80% Klientów poleciło by nasz serwis rodzinie lub znajomym, i tak się dzieje, ponieważ coraz częściej słyszymy, że nasz serwis został polecony przez zadowolonego Klienta. Inwestujemy w nowoczesne rozwiązania internetowe i poszerzamy zakres usług. Wychodzimy z serwisu do Klienta, pojawiliśmy się na Facebooku i forach internetowych oraz bierzemy udziały w plenerach i spotykamy się z profesjonalistami, zbierając jednocześnie wiedzę o ich potrzebach, a następnie przekuwamy to w codzienne działanie serwisu. Postawiliśmy na wysoką jakość, elastyczność i przejrzystość usług. Znakiem czasu i poczynionych zmian jest też niedawno zmienione logo i wizerunek firmy. Specjalnie dla wygody naszych Klientów poszerzyliśmy nasz warsztat o lokal na parterze naszej siedziby. Pozwoliło to na zwiększenie recepcji, ustawienie wygodnych kanap i udostępnienie Internetu bezprzewodowego, co nie jest bez znaczenia przy tak dużej ilości wykonywanych napraw tego samego dnia. Wielu Klientów woli chwilę zaczekać, niż ponownie przyjeżdżać do serwisu. Dla tych Klientów uruchomiliśmy usługę umawiania się na konkretny termin, która cieszy się dużą popularnością. Mamy również Coffee Time Service, gdzie w oczekiwaniu na krótkotrwałą naprawę Klient może napić się dobrej kawy w pobliskiej kawiarni.
![]()
Bardzo ciekawie wygląda system pakowania naprawionego sprzętu. Wykorzystuje się w tym celu specjalne urządzenie wykonujące miniformy piankowo-foliowe.
![]()
Najpierw folia z wpompowaną do środka pianką rozprężną zostaje załadowana na spód pudełka. Następnie kładziony jest na nią pakowany przedmiot (zabezpieczony dodatkowo folią ochronną), a miniforma odkształca się przybierając kształt pakowanego aparatu lub obiektywu.
![]() Podobny kawałek folii z pianką wkładany jest na wierzch przedmiotu. Dzięki tej technologii obiekt w pudełku nie przemieszcza się podczas transportu. Całość robi bardzo pozytywne wrażenie.
![]()
Tutaj operator może wybrać rozmiar folii z pianką rozprężającą
F-K: Jakie są najbliższe plany rozwojowe firmy? C.S.I.: W najbliższej przyszłości zamierzamy rozwijać dodatkowe usługi dla naszych Klientów aby ich zadowolenie z zakupionego sprzętu było coraz większe i aby kompleksowo zaspokoić ich pozakupowe potrzeby. Będziemy dążyć do dalszego skracania czasów napraw przy zachowaniu najwyższej jakości, bo nasi Klienci wskazują ten czynnik jako kluczowy dla ich satysfakcji. Wciąż się zmieniamy i staramy się wychodzić zawsze naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów i Kontrahentów. Na pewno będziemy udoskonalać ofertę wypożyczalni sprzętów, rozwijamy też dział sprzedaży akcesoriów, chcemy wkrótce wejść w sprzedaż internetową dodatkowego wyposażenia sprzętu. Dzięki wsłuchaniu się w potrzeby klientów przez ostatnie lata nasz serwis bardzo się zmienił na korzyść. Mamy zamiar kontynuować takie podejście aby zapewnić możliwie najbardziej elastyczną strategię i być w stanie dopasowywać się do potrzeb rynkowych.
Ze Zbigniewem Aleksandrowiczem i Anną Szeligą
rozmawiał Krzysztof Patrycy data dodania: 26-10-2011
godzina dodania: 16:50
odsłon: 16986
powrót na stronę główną »
Komentarze
sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:
Dla ochłody "Magia Północy" - wywiad z Dariuszem Bruhnke, pogromcą zorzy polarnej z Foto-Kuriera 10/20 - w wersji dla każde
Foto-Kurier na weekend: Florian Schulz - najlepszy fotograf środowiska naturalnego. Wywiad z Foto-Kuriera nr 3/2011
Fotografia reklamowa - Arek Kempka - wywiad - pełna wersja z Foto-Kuriera 2/2013; Foto-Kurier na weekend
Foto-Kurier na weekend - ABC mistrzowskiego krajobrazu: Marek Biegalski - artykuł z Foto-Kuriera 4-5/20
Fujifilm optymistycznie patrzy w pszyszłość - wywiad z Tomaszem Taberskim o działaniach firmy w dobie pandemii
Fotograf do zadań specjalnych - Marek Arcimowicz - pełny artykuł z Foto-Kuriera 7/18, czyli Foto-Kurier na weekend
"Na szczycie był przed Alpinistami II" - ciąg dalszy wywiadu ze Zbigniewem Staszyszynem - pełny tekst z Foto-Kuriera 7/96
![]() Foto-Kurier 11/25 w najlepszych salonach prasowych i on-line - przed zakupem zajrzyj do e-kiosku Foto-Kurier 11/2025 w najlepszych salonach prasowych oraz w e-kiosku. Okładkę ozdobiło zdjęcie wykonane przez Leszka Wygachiewicza, składające się z 2032 zdjęć. A w środku znalazły się testy i opisy najnowszych obiektywów i aparatów oraz inspirujące zdjęcia, a także... ![]() Test Tamrona 28-300 mm f/4-7,1 Di III VC VXD - ostro, blisko, stabilnie, test z Foto-Kuriera 10/24 Tamron 28–300 mm f/4–7,1 Di III VC VXD to wszechstronny obiektyw zmiennoogniskowy o krotności 10,7×, do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, który zadebiutował 1 sierpnia 2024 r. Ma kompaktową konstrukcję o długości zaledwie 126 mm i wadze 610 g oraz wbudowaną stabilizację optyczną VC. Test obiektywu przed wami. ![]() OKIEM EKSPERTÓW ocena zdjęć użytkowników portalu - Foto-Kurier 11/25 Marta Darowska i Tadeusz Koniarz, eksperci nie tylko w dziedzinie fotografii, poddają swojej opinii wybrane zdjęcia użytkowników galerii foto-kurier.pl. Wgrywaj zdjęcia do serwisu jeśli chcesz, żeby nasi eksperci omówili je na łamach Foto-Kuriera. Tym razem swoją uwagę skupili między innymi na zdjęciu "Pastelowy poranek dnia", którego autorem jest Maciej Najderek, następnym razem może to być seria lub pojedyncze zdjęcie wgrane przez Ciebie. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |
||||||||